Pages

Wednesday, March 30, 2011

Hadiah untuk Si Dia #1

Salam

Wanita ni suka hadiah. Jadi, kita bagi hadiah kepada mereka. Tapi, mesti bagi ikhlas. Jangan bagi sebab nak bagi dia suka kat kita. Yang penting dia happy dan dia boleh guna barang itu.

Walaupun lelaki dikatakan 'Have a bad sense of taste' atau 'Don't have taste' I try my best for her. Tips;

1. Adakah dia suka pink atau tak ?
Kalau dia suka pink, senang je nak cari kan ? Tapi ada certain perempuan tak suka pink, sebab stereotype sangat-sangat. Jadi, semak dengan dia ye.

2. Warna kegemaran dan anti-warnanya
Yang ini sama dengan kes dengan pink, cuma kita lebih tau spesifik, warna apa yang dia suka

3. Jenis barangan
Haa, barang-barang ni banyak. Ada yang bertali. Ada yang bermanik, ada yang berkilat, ada yang byk batu permata, ada yang kain kasar dan ada yang kain licin. Ha, bab ni, bukan saya boleh bagi tips, tapi saya bagi skop-skop apa yang awak perlu tahu tentang dia.

Cukup sampai di situ kot.

Saya pergi melawat plant kimia semalam. Balik daripada tuh, singgah membeli barangan. Hopefully ayang suka.




Pilih yang !!

P/S : MGA pilihkan saya yang warna pelangi, untuk saya guna sebagai keychain kunci. Thanx dear.

0 comments:

 

(c)2009 TintaChenta. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger