Pages

Tuesday, March 22, 2011

Sedeyh dengan Miss Green Apple

Salam

Saya sedeyh dengan Miss Green Apple. Semalam kawan-kawan saya buat prank birthday kat saya. Lepas prank tu, saya call MGA, dan speechless nak bercerita. Mungkin sebab malu dengan depan kawan-kawan.

Balik tu bergegas berkemas, sebab malam tuh nak pergi makan kat luar ramai-ramai. Asalnya, saya tak nak keluar sebab malam tuh ada meeting. Tapi dah mereka-mereka ni ajak, takkan nak hampakan mereka pula. Dengan terkejar-kejar nak pergi makan. Balik untuk meeting pun lambat.

Meeting untuk projek saya daripada pukul 9 sampaila pukul 12. Dah benda pun last minit, mestila banyak kerja kena buat. Tak sempat message. Balik pon lambat, MGA mesti dah tidur, esok nak bekerja.

Pagi ni MGA message, yang dia kecik hati.

Kalaula benda ni prank pun, saya tetap kecik hati juga. Banyak kerja nak kena buat. =(

2 comments:

Miss Green Apple said...

syg..maafkan saya. :(

Mr. Green Apple said...

Ayang .. jangan sedeyh k .. ai dah maafkan yu dah .. pandang kehadapan k .. sayang yu selalu

 

(c)2009 TintaChenta. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger