Pages

Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Lahir Sayangku

Salam

Tanggal 8 May 1988, lahirlah seorang gadis comel dan putih gebu bagaikan salji. Mama dan Babah sangat gembira dengan ketibaan ahli baru dalam keluarga mereka kerana dia merupakan anak perempuan wanita yang pertama. Dengan warna coklat matanya, Mama dan Babah ingatkan nak bagi nama Snow White, tapi nanti takut ada step mother yang jeles plak. Maka, Green Apple laa yang diberikan.

Maka, dewasalah dia dengan didikan sempurna hingga ketemunya putera Green Apple dan akhirnya berkahwin dan mempunyai 12 orang anak-anak yang comel. (Ni sinopsis, sebab tuh pendek .. heheh)

Tahniah kepada sayangku, Miss Green Apple, akhirnya anda sudah masuk usia 236 Tahun. Dah tua dah setahun. Patut laa, kedut kat tepi mata makin banyak, jari-jari awak dah kedut-kedut dan ketar-ketar dah. Hehe

Moga dikecapi yang diidamkan terutama part yang nak kahwin dengan saya tuh. Hehe. Harap hadiah yang saya bagi hari tuh, sudah membuatkan awak suka dan seronok. Disertakan juga kasih sayang yang tak terhingga kepada kamu, Miss Green Apple. Sayang kamu !! Selamat Hari Lahir sayangku !!


Setakat ni, yu memang the best untuk ai, dan ai rasa yu akan the best sepanjang hayat ai. Terima kasih kerana support ai, dan sebagai balasan ai akan support yu !! Muah !!

0 comments:

 

(c)2009 TintaChenta. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger