Pages

Monday, February 14, 2011

Salam sayang semua. (>_<) V ~~

Hi!
It been a while since my last post. It just encik tersebut je yg post dgn sgt gigih! setiap hari and sometimes, couple of post in one day! Congrats! Sgt rajin ye awak! Sampai account pon kne org laen pggkan. huhu.

Well, as what my dear said on his couple of post me and my frens went to SACC Mall for pameran pengantin. Such a good experience, and by the way, you can save a lot! if you are willing to answer question on the stage. A simple question ok! and you can get like a sponsor for your wedding dress which cost RM2000. Sound tempting right?  My goodness~ syg, can we that event when we are about to get married nnt? pleaseee....

After about 5 hours there..i found my baju for majlis nikah nnt! haha. i'm not sure what you guys would think. but for me, i think that baju sgt cantik. Might be simple dress. Eh, ckp mcm nk nikah dah! haha. No la..i just berangan2 jeh.

Here is the baju...luckily i bring along my Mr.Nikon with me.




 I like yg kebaya labuh kaler putih tuh. Sweet sgt kan?? I know it like..sgt simple kan. but then, dlm bnyk2 baju kat situ, baju tu jugak yg menambat hati. Close up sket...ngee..


Cantik kan? @_@ ~~~ Mahu yang ini...

Okies, Encik Epal kite akan stop posting kejap. Die kne denda! hehe.

p/s : Mish your celoteh kat blog dear!












1 comments:

Mr. Green Apple said...

hee .. boleh yang .. nanti simpan gambar tuh elok2 .. akan dtg kita cari ek masa nak dekat kawin kita nanti .. hee

berangan boleh je yang .. no harm

 

(c)2009 TintaChenta. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger